31 Ekim 2007 Çarşamba

29 EKİM 2007 = 31 YAŞA ADIM ATTIM



KESTANE PÜRELİ PASTAM



















DAMALI KEK



Merhabalar,

Yeni blogumdan ilk yazım. Pazartesi günü benim doğum günümdü doğum günüm için yapmış olmasam da birgün ve birkaç gün önce yapmış olduğum 2 pastayı doğum günü pastammış gibi kabul edip burda yayınlamaya karar verdim. Beni tanıyan bütün blogcu arkadaşlar bilir blogcuyum aslında kaç gündür bu resimleri blogcuya eklemeye çalışıyorum sürekli hata verip duruyor, ama canım arkadaşlarım pastayı sorunca benden burdan vereyim bari dedim (inciceylan, ebruakin, fatostuncay).

Sizler kadar hamarat olamasamda bişeyler yapmaya çalışdım, umarım pastalarımın görüntüsünü beğenirsiniz.Pastalarımın tarifini şimdi veremeyeceğim, çünkü vaktim yok şuan. Daha sonra eklerim inşallah.

Doğum günümü mesajlarıyla ve yorumlarıyla kutlayan bütün arkadaşlarıma teşekkür ederim, kutlamayanlarında canları sağolsun, yeter ki gönüller bir olsun diyorum.

Hoşcakalın!!!!!!!




7 yorum:

banu kırmızıgül dedi ki...

canım benim iyi yapmıssın yeni blogun hayırlı olsun. doğum gunun kutlu olsun. pastalar harıka tarifleri bekliyoruz. öptüm sevgilermle...

Mutfaknotlari dedi ki...

canım sağlıklı uzun senelere inşallah

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

blog dünyasına hoşgeldin.gizli takipçimiz olursan seninle nasıl tanışabiliriz nagehan.
biz açık açık seni takip ediyoruz artık.:))

sekergibi dedi ki...

canım,
hoşgeldin sık sık görüşürüz artık.
yaeni yaşın hayırlı olsun.

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Nagehan;
Cok gecikmelide olsa doğum gununu en içten dileklerimle kutlarım. Hayırlı yaşların olsun. Ayrıca, blogumu ziyaret edip, bir blog yazarını en mutlu edecek yorumu yazmışsın ne diyeyim. Asıl ben sana çok teşekkür ederim beni böylesine mutlu eden şeyler söylediğin için. Afiyetler olsun canım.

banu kırmızıgül dedi ki...

canım benım
Kurban bayramını kutlarım sevdıklerınle huzurlu bayram dılerım sevgıler..

ayseyaman dedi ki...

Geçmiş doğum gününüz kutlu olsun, saglıklı mutlu nice yıllar dilerim.
Yeni blogunuzda hayırlı olsun...
sevgilerle